torsdag 7 maj 2009

Jag gillar daj igen!



Du betyder så mycket för oss
och vi blir glada av din närvaro.

Du får mig att le fånigt igen,
du får mig att längta och du får

mig att somna tryggt i din famn varje natt.
Du får min dotter att prata glatt om dig,
du får henne att
lyssna på dig
och jag vet att du betyder en del för henne med.

Vi har varit med om så mycket under dessa 6 månaderna
som
har gått förbi.
Mycket smärta och tårar
men även en massa

lycka och glädje.
Jag vet jag har förvirrat dig, sårat dig
men jag
vet också hur mycket jag tycker om dig
och har svårt för att
låta dig gå.
Jag vill att du stannar och vi tar det sakta men

säkert framåt.
Som du sa hellre testa en tredje gång en att veta

att vi inte testa alls.
Vi har 4 veckor på oss att dejta utan hinder

och sen se åt vilket håll sommaren och dess plikter tar oss.
Det finns många som är glad och det finns många som är besvikna
på vårt beslut om att inte skilja på oss än.
Men orden tystas med
att de vet att jag är gladast med dig
och att vi har det bra igen.
Nu
tar vi en sak i taget och tar små små steg
och njuter av det vi har

just nu.
You make me smile again ma babycoffe.

Inga kommentarer: