söndag 10 maj 2009

flyga fram bland träden, det kallar jag frihet

Jag älskar skog och natur men jag har hatar verkligen myror och grythål. Visst de har också en mening med livet men fy fan va de bits! Fast visserligen får jag skylla mig själv som var för nära deras bo. Är du en sån människa som nära du ser ett hål vill du bara sticka in handen och undersöka? Jag var sån en gång i tiden men när jag såg det stora hålet i dag blev ja så rädd att jag skutta där ifrån! Har kommit på en reservplan inför redovisningsveckan. Till tobbe vet jag precis vad jag ska göra men för klassen kom jag på hur jag skulle göra först för en timme sen haha*Jag har varit ute i nästan 2½ timme och lyckades faktiskt bli solbränd på benen. nicole var sammarbets villig på promenaden och lät mig springa i väg och fota på egen hand. Det var en kittlande känsla att veta att man var nästan 50-100 m ifrån för att hitta den perfekta bilden, samtidigt som man oroa sig för att de dumma myrorna skulle klättra upp och störa nicole i vagnen. men varje gång jag kom flygandes ner för backarna satt hon snällt och väntade och blev glad när hon fick se bildresultaten. Nu är vi hemma och hon äter lite glass och jag förbereder kläder och solskyddsfaktorn för en jäsning med en bra bok på den nu upphettade balkongen..Underbara söndag, ta inte slut ;)

Inga kommentarer: