måndag 4 maj 2009

Äckliga dag äntligen snart slut

Shit den här dan har verkligen varit plågsam. Handlade en massa mat till middagen Nicole önskade. Städa och fixa musik. vi sjöng och dansa tillsammans. Vi till och med lagade mat ihop. Men sen tog det vackra slut. Nicole åt inte ens hälften av maten innan hon börja vägra. Tiden ticka, disken väntade, hemläxa tills i morgon, ingen måndags tve, vart är jag och han på väg, var tog alla mina pengar vägen? Tankarna snurrade sjukt mycket och jag som redan blivit uppretad bliev stressad, vilket inte gjorde hennes aptit större. Det tog nästan 2 timmar innan hon verkligen gick och la sig, det tog nästan en timme och nu uttorkade händer så är det problemet borta. Läxan vi fick ligger i min bil men tyvärr minns jag nästan frågan utantill. Undrar vad han fiskar efter denna gången. I morgon ska vi åka till havet för att frysa eller ut till Nyteboda skogen och bli åksjuk. Jag är inte så sugen på att köra just nu men man vågar inte missa någon lektion. Jag är fortfarande sjukt förvirrad och har hela dan letat efter dagens låt som har varit en blanding av låtarna Broken strings, be easy, never mind me,touch my body och bostadsansökan! Nej hopp i säng och dö lite i drömmarna i min ensamma stora säng...Uppdatering av blogg får bli någon annan dag. Hata måndagar i alla fall 1 ½ timme till!

Inga kommentarer: