onsdag 6 maj 2009

vackert, jag kan med vara effektiv ;)

Vaknade av att gud kissade på oss. Med andra ord, det ösregna. Vi gick upp extremt tidigt för att vara oss. Men Coffe verkade inte allt för butter över att komma tidigare till skolan. Fysik lektion med grabbgänget eftersom utedagen blev inställd pga det eviga som vanligt sen chillade jag med mitt personliga grabbgäng Kalle,Phille och Danne. På eftermiddagen fick jag ett ryck i att vara effektiv så jag fixade räkningar, tvättade kläder, fixa massa möten och diska. Sen var det tv och en massa svullande som gällde. Jag slängde i mog allt onyttigt jag gett fan i att vara nära. Men nu har den röda veckan startat och jag såg det som en anledning. Vid halv 9 kom Coffe och vi busa en massa med Nicole som blev så trött att hon stannade i sängen hela kvällen. Vi låg och mös framför animal planet innan vi bestämde oss för att gå och lägga oss tidigt. En hel helt vanlig dag fast utan en massa lathet och krångel

Inga kommentarer: