torsdag 23 september 2010

I dont want no more bad hairday!

Kom hem från jobbet vid 21 tiden, till något som liknade Jämshögs hårsalong number 1 :). Möttes av Paulina & Louvisa, som var här för styla till sina kalufser a la Dennis.
De väckte liv i sina hår med tuffa frisyrer och färgstarka slingor som fick dem att blända mig. Deras uppdaterade yttre fick mig att inse att jag inte låtit min kära Störbo få gå lös på mitt hår sen skolavslutningen i juni, medan tjejerna har redan varit under Dennis magiska fingrar, mer än två gånger bara nu i höst. Fy mig!! Nej nu får det tusan bli ändring på det här!
Nu ser mitt hår som allra första gången Dennis styrde saxen mot det, det bara hänger nästintill livlöst ner mot nacken med kvarlämnade färger sen sist. Visserligen är det mycket kortare nu än premiärgången (juni -09) men ack lika illa ändå. Precis som då, springer jag mest runt i tofs igen och jag menar hur kul är det?

-Dennis min kära älskade Störbo, hela hösten 09 och våren 2010 skänkte du mitt hår en ny förtrollande frisyr typ en gång i månaden, åh självklart genomgick även jag många stilförändringar, som t.e.x min linsperiod.
Varje gång jag lät dig få fria händer med smink, kläder och hår, så blev det galet läckert och jag kände mig snyggast i världen.
Så trots att månader har gått, hoppas jag fortfarande att du har lust att väcka liv i min trista kalufs igen och trolla tillbaka den snygga Amelie, så som bara du kan? December 2009

Inga kommentarer: