torsdag 16 september 2010

"Allting löser sig" del 2 typ...

Måste bara få berätta, allting har löst sig. Den jag skrev om hade fullt upp med att ordna upp sitt liv och känslor var frånvarande från sms, nog för att jag visste att de fanns på riktigt, men jag vill ju ändå ha bekräftelsen. Jag backade snällt undan i väntan på att allt skulle lösa sig. Igår kväll kunde jag inte hålla tassarna ifrån mobilen längre utan slängde av ett nyfiket mess. Till min stora lycka hade allting löst sig för min kära och man kunde nästan höra lugnet i själen ända hit. Gissa vad, jag fick inte 1 utan 2 pussar tillbaka i textformat och dessutom var tonen i smsen precis som den brukade vara, så du. Det jag hade saknat så mycket hade jag äntligen fått igen, din bekräftelse. Vi hade säkert kunnat smsa hela natten om det inte var för min dumma mobil dog hela tiden, men nu känns det som de där långa välfyllda smsen med känslor och gemensam glädje inte är så långt borta längre. Denna händelse var lite av enklaste laget för att slänga av på min "skrivblogg" och dessutom har jag ju kvar del 1 här. Ja bortsett från vädret med dess kyla och en viss rastlöshet i kroppen så mår jag rätt bra nu vill jag lova och mycket tack vare dig....

Inga kommentarer: