måndag 3 november 2008

wonderbar helg del2: Grand , kristianstad

Efter att ha sovit 1 ½ och ätit en fet Mcdonalds burgare var det dags att köra. Ca 15 mil och drygt 2 timmar senare hade vi nåt Jämshög. Eftersom Nicole var kvar i tyringe hos mina föräldrar så kunde jag ösa på så mycket psytrance jag ville, ta ett långt bad, kolla på vilka program jag ville och framför allt dricka vin innan klockan 21. Framåt sju börja jag och philip leta fest. tanken var att att vi skulle gå ut me kalle i karlshamn. Det sluta med att vi var på förfestfest hos becca med marina. Kalle blev lite besviken men verkade klara sig ändå. Tanken var att vi skulle till Altona i Sölvesborg men det var stängt. Så vi fick en impuls att dra till Kristianstad. Passade inte riktigt min budget men det fick duga. Var lite nervös i kstad eftersom det finns folk jag inte går ihop med i den staden. Såg några av dem och såg även dem jag gått riktigt bra ihop med för typ så där 4 år sen...Det blev en timme ute sen var det dags att ta bussen tillbaka. väl i bromölla igen, följde jag me till beccas kompis och lira rock band. Jag sög kraftigt på det! men jag var ju också sjukt trött vi det laget. Vid 04:04 tacka jag för mig och gick hem till becca och sov i hennes dotters säng. tur man är liten haha. Helt säker på att jag skulle vakan vid 8 tiden som jag alltid brukar göra på söndagarna men haha så fel jag hade vaknade inte förrän 12:10!

Inga kommentarer: