måndag 10 november 2008

stressig vecka

shit haft fullt upp med med skolarbete denna veckan. Har fått jobba över i skolan minst 2 gånger och nicole har fått hänga på. Ja kom igång ordentligt me arbetet i torsdags och sen 16 i eftermiddags vill jag påstå att den är färdig. den skulle vara 10 minuter men det blev under 3 minuter...de får säga va det vill, nån bätttre presentation av det jag har gjort om går nog inte. Jag har iaf gjort nåt.

I fredags kväll var Coffe & phille här och vi drack cola och käka chips och kollade på massa tv. tvingade dem att glo på kalle & chokladfabriken en av mina favo filmer. Tjafsa en massa me mattias på msn och är rätt glad att killarna var där och såg var han skrev....Han gör mig väldigt förvirrad. Men vi tre hade kul iaf. I helgen har vi sovit sjukt mycket och tro mig det behövdes.

Just nu är jag så pank som någon kan vara. Jag har en hundra lapp att fylla på mobilen med. tur för mig att bilen är full tankad, skafferi och frys är på fyllt med en massa mat, räkningar betalade och jag har några cigg hemma. Finns vissa folk som är skyldig mig pengar och nu börjar det bli dags att samla in...inte för att va sån men jag är pank!

Inga kommentarer: