måndag 3 november 2008

wonderbar helg del 1 : Mighty bounce

Guud ja kan inte förklara me ord hur bra denna helgen var. eller jo klart dent har funnits bättre men denna var ändå något jag inte ångrar. På fredagen körde jag ner till staffanstorp för att träffa philip för att sedan dra vidare på Mighty Bounce vid 23:30. Finns inget underbarare än stamp! Jo kärlek haha. Träffade Budda bpm och Julle som vanligt och så klart många fler man brukar se..Även han den där extremt söta som i regn o rusk erbjöd mig vatten och cigg när var ute på stamp i skogen. Vi hade pratat på msn o badboll om att ses igen på den festen och det gjorde vi minsann! Guud va kul vi hade. Vi dansade och satt ute i i kylan i timmar och bara pratade. Fram åt små timmarna börja folk decka ihop i soffan, även philip men inte jag. Kunde ju inte missa buddas spelning. Ett tag var jag den ända på dansgolvet. Jag bara njöt av läget. Vid 8 på lördag morgon var det dags att gå,vi sa hejdå til dom andra och vandrade genom nåt som kändes som halva malmö för att komma till bussen. Väl tillbaka i staffanstorp decka vi rätt fort. Det blev dock inte så länge eftersom vi behövde åka tillbaka till blekinge.....

Inga kommentarer: