söndag 16 november 2008

sjukt mysig helg ^^

I fredags hann jag alla mina ärenden, sen på kvällen kom grabbarna grus och vi spelade Wii, jag sög på det men lite kul var det. Nackdelen me kvällen var att jag var as trött och somnade hela tiden vilket resulterade i att de kittlade mig...inte bästa sättet att vakna på. Vi hade trevligt fram till ca 5 tiden innan de drog hem sen hoppade jag i säng och sen gick lördan till att fixa typiska lördags ärenden som att inhandla lite alkohol, tamponger och tanka. jag och nicole vilade sen var det middagsdags.

På kvällen runt 22:30 kom my darlings och vi drack lite och kolla på youtube fram till...8:00 ! Eftersom det blev red bull i mina groggar som ja sluta dricka för ett bra tag sen så är jag sjukt pigg och rastlös nu...jobbigt men ändå lite kul, känns som jag kommer få en massa saker gjorda i dag. O de klena killarna lär ju sova tills i morgon hahah. Lagom till att Coffe gick kom Nicole pigg och alert och såg helt paff ut över att jag redan var uppe. Hon har precis ätit välling och snart blir det vuxen frukost och jag är sjukt sugen på en morgon promenad och vädret ser strålande ut...I´m in a happy mood. =)

Inga kommentarer: