torsdag 27 november 2008

jag vill bara kramas!

fick ett sånt plötsligt krambegär! eller ännu bättre somna på någons sköna bröstkorg....why? för det är enda gången ja kan slappna av och känna ro i själen. som jag sagt innan känns det pinsamt att somna ifrån sina vänner nån timme men det känns också betydelsefullt att de låter mig sova ut. De har förstått att de är det ända jag verkligen blir lugnt av. Så i mitt fall somnar jag inte ifrån mina nära av trisstess utan snarare tvärtom. Tecken på trisstess eller att man är sjukt trött men inte kan slappna av är att jag gäspar. I vilket fall, jag behöver en kram och det är nu så det är väl lika bra jag går och hämtar Philip så vi kan äta lunch och han kan ge mig den där försenade go morgon kramen. Hoppas även den andra vaknar, blev ju dock lite vääl sent i natt men hoppas han vaknar innan i kväll för i kväll har jag inte tid :S

Inga kommentarer: