tisdag 25 november 2008

02:30

Nu har ja gett upp. I minst en halvtimme har ja försökt göra överföringa på internetbanken...men den vägrar! Så nu står jag där i morgon med 1 kr i plånboken , 19 kr på kontot och 4000 kr jag inte kommer åt på ett annat konto. Saken blir inte lättare för att min bil är på lagning och kommer inte förrän fredag.....Ja har precis suttit och sugit i mig en halvskalad apelsin eftersom ja frös så mycket att jag fick bita upp skalet för att få i mig nån energi igen eftersom ja inte har så mycket mat hemma. Till råga på det ser det som vanligt ut som ett krig här och i morgon ska ja kanske ha lunchdejt me coffie, phille och hans syrra.... det här hemmet vill ja inte visa..sen blir det inte bättre av att ja bara har ...19kr till lunchen...Min dag som var så underbar bara dog ut...Jag har nog drömt alltihop....:/

Inga kommentarer: