tisdag 25 november 2008

En sjuuukt bra dag =)

Fick sovmorgon. alla mina älsklingsmänniskor var på skolan, ja hade pengar till cigg, kalle hade goda nyheter. hade råd med en massa fika. nicole var på bra humör, god lunch, historielektionen var givande. lyckades skrapa ihop lite eftermiddags fika, middag och fortfarande ha en glad unge. Lyckades kolla på telitubbies 3 gånger utan att bli arg på dom, fick nicole i säng utan välling, tatt ett långt bad, chattat med en massa snyggingar. skaffat bilddagboken.se igen, väntat snällt på att csn pengarna skulle rulla in, njutit av bra tv och rökt några cigg. 01:15 börja jag trixa med mina överföringar för att kuna betala 5 räkningar. allt flöt på och ja såg att jag hade ca 4000 att röra mig med igen efter att de var betalade. jag pratade med minst 2 extremt charmiga personer samtidigt på msn och hela min kropp rös av glädje <3......

Inga kommentarer: