torsdag 27 november 2008

borde inte du gå och lägga dig?

har drabbats av sömn svårigheter. sitter här ännu en gång mitt i natten o fördriver tid...varför går du inte o lägger dig för ?,undrar du. nej serru, jag är inne i en sån tänka på för mycket period så jag kan inte slappna av och somna i min säng utan att tankarna far i väg med mig och i värsta fall även följer med i drömmarnas värld och plågar mig där, vilket då leder till att jag försover mig eller vaknar med kasst jäkla självförtroende. Detta har då lett till att jag somnat på soffan de senaste dagarna, vilket ger mig lite ryggont och jag drömmer ju förstås lika dåligt som om jag lagt mig i sängen men jag kommer upp. Har försovit mig i soffan 1 gång och i sängen ett 10 tal minst. så vilket väljer man... visst det är ingen bra livsstil jag har eftersom den gör mig stressad o blir ja stressad får jag ångest och får ja ångest mår jag dåligt, mår jag dåligt blir jag sur, blir jag sur så blir ja trött men blir jag trött så vill jag bara sova men sover ja så mår ja konstigt och mår jag konstigt kramar jag hellre nicole och då blir jag glad och då får jag energi och då klarar jag en dag till....Jag kommer upp tidigt, jag är stressad, jag gör de ja ska i skolan, jag sköter hushåll, tar hand om mitt barn, jag sitter vid datorn, jag lägger mig sent....Men jag lever och mår oftast bra =)

Inga kommentarer: