torsdag 20 november 2008

Var tog denna veckan vägen?

tycker det fortfarande känns som tisdag. har hunnit ha 3 djupgående historie lektioner fast det känns mer som en lång, Hunnit få min lägenhet att se ut som - kom och hjälp mig och dö eller nåt ! mer än 3 gånger, haft långa mysiga hemmakvällar med mina två närmaste och mysigaste vänner, lyckats bli brutalt pank, fått hysteriattacker x antal gånger och korkat nog pillat in öronsalvan i örat igen. Fram till igår hörde jag perfekt. Nu sitter jag me samma hörselproblem som för några veckor sen när ja hade hade hörselgångsinfektion och fick betala 120 x 5 gånger för att gå till läkare som inte kunde hjälpa mer än att skriva ut den där kletigt jobbiga salvan....Jag hoppas jag inte sabbat mina öron nu utan att det släpper snart men har varit halv döv i lite mer än 1 dygn nu så ja börjar bli orolig..

Inga kommentarer: