söndag 23 november 2008

Grattis på 24+ dagen Marina!

Igår var Philip,Coffe o jag bjudna på Marinas 25 års fest. Den hölls i en liten lokal mitt i ett marklägenhets område. Det var släkt och nära vänner som va där. Ålderna var varierad, det bjöds på mat, dryck och blandad musik. Hon fick massa fina presenter och grabbarna hade med sina kameror så de kunde förgylla hennes kväll för evigt. När vi kom fick vi dra namnlappar ur en burk där det stod ett kändis namn och sen skulle man sitta med sin kändis partner. Jag fick skrattretande nog Angelina Jolie som då förstås skulle sitta med brad pitt. Coffe lyckades dra den lappen så mig blev han inte av med. Marina var så fin i sin kläning och nya skor och jag kan slå vad om att det var dennis som låg bakom frisyren o sminket. Jag och philip hade köpt en vodka som vi delade på. kan ju lugnt säga att jag blev väääldigt dragen. men kul var det och jag hoppas marina är lika nöjd. sen var det förstås kul att festa ihop med maja, cissi, dennis, becca o magda och resten av hennes trevliga familj! Ännu en gång stort grattis till världens coolaste tjej!

Inga kommentarer: