söndag 6 september 2009

LOL*

Det blev inte att vi väntade på en polare, vi stannade där. fulla som ja vet inte vad, vinglade vi till harrys, drack mer o dansa till svetten var ett faktum, mingla, hade kul och sånt. Ja hade awsome med kalle, hans polare och underbaraste therese. dok efter det blev det en aggro jag som var fett omöjlig för mina vänner. tur i oturen stod de ut med mig. fick träffa danne med.kul. dyr hemresa. väl hemma, fattade jag äntligen, varför frida min gamla granne från skolan skrivit hela kvällen att: du kan va hos mig, sov hos mig och sånt. Jag bara: e hon helt galen jag kan väl inte sova hos henne om hon bor i sölvesborg och jag är i karlshamn. men nej då berättar hon lagom till att jag är hemma i jämshög igen, att hon bor i karlshamn nu för tiden, så blir de andra förkylda/sjuk efter att ha väntat på skjutsen till mig, så är det mitt fel eftersom jag inte kopplade att frida bodde några meter ifrån där vi var. Nu är jag hemma och fett lack på mig själv, jag vet kalle tog åt sig, men det ska du inte hjärtat, du är en toppen vän och tack för en toppen kväll, bara jag som fick en snefylla på slutet och bara hatade blekinge, som jag brukar göra på snefyllor, men hatar absolut inte dig/er. It was an awsome karlshamn by night med er två och kalles vänner. Blomkraft. Nu ska jag slänga mig på soffan och hoppas på att de nyktra tillståndet får mig på lite gladare humör, för just nu är jag mer hater än kalle haha*