fredag 11 september 2009

Händer mycket två dagar

Efter olofströms besöket var det en knackig svenska B lektion som väntade. Aningen deppdag och en massa diskussioner om vad som skulle göras och inte göras i profilen. tröttsamt med andra ord. Dagens höjdpunkt blev när vi vid 15 tiden åkte till Nordenbergskolan i Olofström för att lyssna på en förelsäsning med Zinat Pirzadeh. Riktigt bra, rekomenderar verkligen folk att se henne!

Sen har det varit en massa Idol och Heroes mys denna veckan. Antingen ensam eller med Phille. Igår var vi till och med hos Becca i klassen och tittade där och drack kaffe och thé, hur mysigt som helst.


Igår tröttnade jag på att vänta ut datakillarna som skulle ordna med den nya bloggen så jag letade upp en ny om så bara för tillfälligt. men profilen behöver ha något rullande redan nu. Inte hunnit lägga in så mycket, men som sagt den kanske bara är tillfälligt, men kika gärna och säg vad ni tycker om det nya upplägget, ska vi behålla det eller inte?
http://blogg.passagen.se/jamshogsfolkhogskola/


Jag och Coffe har träffats en del med och nej vi är inte ihop och vi tänker inte bli ihop ,men än så länge har vi fortfarande en viss connection mellan oss som gör att vi gärna fortsätter umgås. Jag citerar TH :denna kärlek.. can't live with it, but can't live without it..


I går körde jag Nicole till Hässleholm så hon kunde umgås med mormor och morfar, jag skulle egentligen varit hos doktorn i den stan, men det blev inställt. Eftersom jag stack på skoltid så satt jag faktiskt snällt över i skolan när jag kom tillbaka och gjorde det jag missat. Sen ägnade jag igår och i dag till att packa inför familjens smålansresa som börjar i morgon klockan 07:00. Just nu befinner jag mig i mammas sköna fotölj i skåne, datorn i knät och ett glas vin som substitut för att jag missat en fredag. Jag har lite feber, förkyld, fryser och har en sån brutal hosta, att jag tror att jag kommer spy när som helst, gör jätte ont.

Så då har man bara en nattcigg och minst 5 sidor i min bok (som jag ska ha färdig till på fredag och som jag knappt har börjat i,) innan jag går och sover.
God natt gott folk!