måndag 7 september 2009

Äntligen monday

Nu jävlar är skolan igång med både block och profil. As nice. Dock astrött efter en lång och härlig dag. Nicole hade tydligen också en bra dag eftersom hon decka redan vid 17:15. Jag har städat och lekt med den nya bloggen som Johannes byggt åt oss. Var bara tvungen att infektera den med lite Mando Diao. Fy fan vad jag älskar den. Hittat en bok till Svenka B, ätit och lyssnat på sjukt mycket musik och just nu sitter jag och snackar skit med min bästis Phille. Vi har laddat upp med bragokex och dricka inför en mysig tv kväll med nya Heroes. Fast det är dock en timme kvar, minst så just nu springer han mest runt och kastar bollar på mig och översätter alla mina danslåtar till skånska, skånska funkar till allt. nej nu är det väl best jag vänder mig om så jag inte får en till boll i huvudet.