söndag 27 september 2009

Lånar internet i småland

Sitter hemma hos faster och dricker kaffe så här dagen efter hennes stora kalas. Det var jätte kul. massa människor, glädje, mat och alkohol. Tror jag är lite sjuk, inte så bra att springa runt i klänning i kallt höstväder. men jag har bestämt mig jag ska köra en bit hem. blir ju av med min bil i dag, det var värre olje läckage än vad man kunde tro så ingen mer rallykalle för min del denna veckan :( snart åker vi ifrån småland mot västra skåne och mot min söta moster. i bilen ska ja läsa min svenska B och vila av mig 4 dagars intensiva händelser. Sen åker vi till tyringe och lastar i det sista innan vi åker och lämnar min söta bil på lagning. så jag lär ju inte va tillbaka i blekinge förrän natt. Mitt internet är typ jätte slut så det är rätt surt att veta att jag måste vänta typ 4 dar innan det blir ny period. Och ännu en gång är jag yber tacksam för den super underbara tjej som än en gång orkat lyssnat på mig mitt i natten och gett mig fantastiska råd. så synd att avståndet är typ massa mil annars hade jag lätt hälsat på henne. nej nu vill den lilla sova bäst vi kör. I morgon är en ny vecka och nya tag!