torsdag 24 september 2009

Finner ingen ro

Ensam, men inte lika negativ. Vänner är det bästa som finns, särskilt om det heter Philip. Vi har känt varandra i 3 långa år och har aldrig bråkat och han har stöttat mig igenom mångt och mycket. Älskar dig vännen. Vet jag borde sova. men eftersom jag slarvat bort gårkvällen på att va ledsen och med att hålla på med annat så känner jag att jag ska ta tag i min bok som ska va färdig nästa vecka. Ja får helt enkelt läsa lite romantisk satir a la Jane Austen tills jag somnar. Bädda ner mig i soffan, med mys musik och en härlig bok och vänta på John blund. Glädjen har vuxit i mig. Jag kan om jag vill. Behöver bara lida lite ibland. Men vem behöver inte det? God natt gott folk Och grattis till min andra super duper söta bästis Chasse på 23 års dagen! Puss*