tisdag 29 september 2009

Feeling a little bit Emo

Och ibland så måste man tillåta sig själv att vara det. Jag har inte så mycket anledning till att vara emo, nu när bitarna har fallit på plats och insikten börjar bita sig fast. Men det är en process jag varit i innan och vet att jag ännu en gång måste gå igenom för att kunna komma tillbaka starkare en någonsin. Dock var det flera år sen, så jag känner mig lite ringrostig, men jag tror jag kommer ihåg hur man gör.Så blir inte förvånad för all deppmusik på min spelningslista, för min trötta uppsyn jag får dagen efter en natt med minimal sömn, sorgsna blick eller nån enstaka tår. Jag genomgår en själslig detoxkur. och som alla andra utrensningar kan det ta ett tag innan det börjar verka och ge effekt. Jag är glad för att jag börjat skriva mer osynligt, det hjälper mer än vad jag kunde tro, det är texter som bara jag ser, som bara jag kan begrunda och ha som hjälpmedel för att ransaka mig själv. Jag kunde inte vara mer tacksam för de vänner och familjemedlemar jag har som orkat /orkar stå ut med ut med mig. Ni är guldvärda allihopa och snart är jag redo att följa era råd, men måste bara ta det på mitt sätt först.....kärlek åt er alla!