måndag 29 september 2008

Segaste dan ever!!

suck, äntligen är den här sjukt långa dan över. tror inte jag gjort något vettigt alls eller ja inte tillräckligt iaf. Alla var ju dö nyfikna på varandras helg efter alla bravader så det fanns inte så mycket koncentration i luften. Typ ingen alls. Redovisningen är så nära nu och jag har skrivkramp. Jag och Nicole ska fixa vår redovisning på 2 och en halv dag och prestationsångesten bara kokar över...fast visserligen vi är nog bara 3 på samhälle som går djupingarna så de kan fan inte gnälla på oss...eller :S
Efter allt stirr i skolan var det dags att köra hem. Det gick inte så bra, jag kom bara till bromölla sen fick ja problem igen. Men efter den godaste Mcdonald´s bugaren ever, så vaknade jag till liv och körde sista kilometrarna. Väl på Trafikteamet igen så gick det som det alltid gör..sådär, körde inte ihjäl nån, hade prestationsångest på hög nivå och x antal motorstopp. Hatar verkligen deras bilar! Så det får blir som det blir i morgon. Efter det fick jag köra C2 igen och det var nice. tror jag kört i 2 timmar med den i kväll bara för att jag ska fan klara det i morgon! Nicole var glad över att vara i tyringe igen och det är ju förstås min säng som gäller så i värsta fall får jag sova på soffan i natt haha.
I torsdags måste jag ha drömt, helt säker på att jag hade en dunder summa på mitt konto. när jag tittar i dag...är det precis som de pengarna aldrig existerat....har jag gått o blivit helt lost...svär det där var creepy....Känner mig nästan pank...Det mest segaste på hela dan, var inte att alla ville veta vem man hånglat med eller att det var stelt mellan mig och mattias utan att Armin var som ett lyckligt barn efter helgen. Ingen kunde vara nöjdare än han och det värsta är att jag hade kunnat hänga med på den där efterfesten....i karlshamn!

Inga kommentarer: