tisdag 9 september 2008

Är så på G

sitter i skolan o har precis kommit på vad det är jag ska skriva i tidningens första upplaga...Om trancekulturen så klart. Det är något jag gillar och vill dela med mig om. Problemet är bara att Martin lärare får det att verka så inveklat och avancerat på det sättet han vill jag ska skriva artiklen men men det ska gå. Sitter och myser i kalles tröja, stor som ett tält men den håller mig varm. Han hade inte tänkt komma till skolan men efter lite tjat från hans groupies haha så dök han upp. Min lägenhet lukar bara nudlar nu. Samhälls lektionenen börjar verkligen komma igång nu, älskar verkligen Philips sätt att lära ut även om man inte e så självgående än så får han iaf igång en hjärnverksamhet. Nu är det bara 30 minuters studietid kvar sen är det kväller haha o då ska man väl hälsa på chasse o co...Nej tillbaka till studierna

Inga kommentarer: