måndag 8 september 2008

MÄN!!!VARFÖR??

Asså kolla här : "Jag kan inte sluta tänka på dig när jag ser dina foton du är så himla vacker, gud jag skulle aldrig släppa en sån vacker ängel som du. Hur kan du vara singel?Gud vad jag skulle göra för en sån skönhet som dig, jag skulle ta ner månen för dina ögon skull om du önskade:)Får jag bjuda ut dig på en middag?kram milo " skrivet till mig på Spraydate.se

Tvär gulligt och nästan vad alla tjejer vill höra. Men varför är det bara män på 33- 48 som säger sådana saker och varför inbillar de sig att jag som snaart fyller 22 år ens e intresserad av att träffa dom på tu man hand när de inte ens är hunkar! Utan halvfeta män som ser ut som nån yngre version av min pappa!? Va tänker ni med egentligen!!? Varför kan ni inte hålla er till era egna tanter i eran ålder utan måste jaga "småungar som jag, visst jag är över 2o och är mamma men det där är fan inte okej. Ni får ju mig fan att känna mig ful!! Sänker mitt självförtroende och får mig till att tro att folk bara inbillat mig att jag är söt men egentligen e jag bara söt för er o och duger som objekt till hunkarna. Men hinner oftast fånga upp mig själv igen och inse att det är ni som e ute och cyklar och att jag är inget objekt utan en person folk faktiskt tycker är söt och tycker om....Om ni är över 32 och inte är några hunkar utan lönfeta förtids gubbar så kan ni lika väl dra!!

Inga kommentarer: