måndag 8 september 2008

puh *

lång dag som aldrig tar slut haha. Va helt överlycklig över att se Kalle o co i dag. På helgens stamp drabbades jag av 3 fästingar (?!) som nu lämnat bulor efter sig som kliar, fett störigt och typiskt min otur. känns som hela min kropp blivit knäpp. Gick och gnällde som fan över det i dag.
I dag började Samhälle A och så klart så hamnar grabbarna hos mig så jag är rätt nöjd me tanke på att man kan dra nytta av allmänbildade kalle hehe. Inte nog med det så startade tidingen i dag med, från och med i dag har vi 2 veckor på oss att göra klart en skoltidning där vi får skriva om vad vi vill. Problemet är bara att jag har hjärnsläpp, ingen aning om vad jag ska kriva om men det lutar åt att skriva nåt om samhälle så man visar intresse. Men jag har i morgon på mig med att komma på vad jag verkligen vill skriva om. Armin och jag har lite hemlisar på gång...jag gillar dom mohahah. Jag och kalle har med hemlisar men det känns som alla fattat dom redan eftersom det inte är lika hemligt. Jag har sån otur med att min telefon har dött och laddaren ligger kvar i tyringe, så i kväll kommer det bli fett dött när man inte har någon att messa :( Men vi ses ju i morgon igen och då ska jag peta sönder dig haha!


Efter skolan gick jag, Nicole och phille o hängde vid Ica me Chasse och Jhim en stund. Sen bar det av hem och där fick jag för mig att tvättstugan var ledig så jag rusade upp med min 12 kgs bebis på armen hämtade tvätt som vägde lika mycket och kommer ner och upptäcker att den var inte alls ledig. så det var bara att palla sig upp igen. Men eftersom jag verkligen behöver tvätta övervägde jag att tvätta för hand i badkaret, skit enkelt. nackdelen är bara att det tar 100 år innan det torkar, men rent blir det iaf. Nu står jag och steker fisk och Nicole sitter och tittar tv..nej nu vill hon ha mat..dags o käka :P

Inga kommentarer: