fredag 5 september 2008

Jämshögs folkhögskola -08 har här med börjat

Nu är denna skolveckan slut och jag är hel nöjd med veckan. Vi gjorde våra redovisningar i dag och det var super roligt att höra de andra och den vi gjorde är vi riktigt nöjda med. Det var den sista övingen innan de stora redovisningarna börjar där vi ska dela med oss av det vi har gjort till alla i skolan och inte bara för klassen. Och vi som är de så kallade djupingarna har ju en tidning att ge ut. Det kommer bli tufft men ja ser fram emot att göra det här till nåt skoj. Jag har haft mitt möte i dag angående hur vi ska lägga upp mina studier för att min framtid efter detta ska bli så givande som möjligt. Det ser dock ut som jag nu verkligen får börja kalla mig blekinge bo eftersom de räknar med att det blir i alla fall 1 år och 5 månader om allt flyter på som det ska. Men det här ska gå, jag är redo att ge järnet!

Inga kommentarer: