tisdag 2 september 2008

halva skolveckan har snart gått..

vi är inne på vår tredje vecka och den första veckan som det börjar på riktigt från 9-4. Igår var demokratidagen i skolan. Jag var fysiskt närvarande men inte psykiskt. Inte så att jag inte försökte delta i allt men jag kände mig som en zombie och nej det var inte för att inte kalle och philip inte var där utan för att sen en vecka tillbaka har jag blivit mer och mer deppig och lätt irreterad och sover dåligt. Det är tillomed så några av mina bekanta här uppe börja se att nåt är fel. Jag gillar inte att skylta med mitt dåliga mående utan försöker le så mycket som möjligt, men när man får frågan : hur e det fatt egentligen? känner man sig tacksam för att folk bryr sig. Åter till demokrati dagen. Den var mycket roligare än vad jag trodde den skulle bli, även om man var fett trött redan vid halv 3 eftersom man är van att vara hemma vid den tiden. I dag var lite lättare att hålla sig vaken när killarna och alla andra som är roliga var på plats. Men jag var endå lite depp på slutet av dagen men kämpade ändå på. Efter skolan stack jag och hälsade på philip som äntligen fått sin egen lägenhet. den var super nice för att vara en 1: a.. Nej nu är vi nog redo för att dra och hälsa på Chasse och jhim en sväng. mäta och belåtna och nästan lite glad igen ;)

Inga kommentarer: