tisdag 23 september 2008

Om 2 veckor är det redovisning!!(?)

På torsdag är tidningen officellt färdig, för då har den delats ut och alla som vill har fått ta del av den men tro inte det är rast och vila för det. Nej då vi har fortfarande 2 veckor kvar på samhälls behörigheterna, vilket innebär att vi ska skriva artiklar och "uppstser" om detta stora ämnet..fortfarande och dessutom ha en redovisning i text(eftersom vi är djupingarna) om 2 veckor för att visa att vi förtjänar ett omdöme i det ämnet. + att vi ska fylla tidningen med andra artliklar om sådant vi tycker om.....Problemet är att jag fortfarande är tom på tankar om vad jag tycker är intressant..gud va tråkig jag är! Och hade det inte varit för att jag ska ingå i ett samarbete med Nicole inför redovisningen så hade jag stått ännu mer stilla...Så även om vi inte har någon stress och press så lider man endå av prestationsångest!!

Inga kommentarer: