söndag 7 september 2008

Jabba dabba do stampet!

Fredagen5/9. ... Lämna Jämshög vid 4 tiden, jag övningkörde en stund, inom stan för att gå till "glasbanken" sen hem och käka för att sedan dra vidare till Hässleholm.

Efter lite förfest med Tony &co så bar det av mot stationen där Andrea hämtade oss. Det var verkligen lång väg dit och långt in i skogen. Men är det skogsstamp så är det! Eftersom klocka var efter 23 så var det bäckmörkt ute men de hade satt upp fina facklor typ så man skulle hitta dit. Vädret var precis lagom och stämningen mysig. Philip o jag hittade en gemensam kompis och vi tre satte oss en bit ifrån "dansgolvet" och drack lite. Tog lite bilder och försökte filma i mörkret så man hade lite bevis på att man varit där.
När det var dags för bröderna B2 och Budda bpm att spela så kunde vi inte slita oss från dansgolvet eftersom de är så bra..har en liten video på mobilen när Budda bpm spelar spelar. Vi lämnade nästan aldrig dansgolvet men när vi väl gjorde så ångrade vi oss.
Men vi satte oss och vilade en stund under ett träd och jag höll nästan på att somna till när jag hörde en välbekant röst som jag saknat. Det var ju Mr Lääckert som kommit hem från sin Kos resa. Han och galne Andreas kom. Inget stamp utan dom och deras lustiga ljud de har för sig.

Vid 3 tiden ca, börja det lilla duggregnet som varit öka kraftigt och då menar jag väldigt kraftigt. Pilla & co fick gå och peta me pinnar på takpreseningen för att det inte skulle rasa, vissa fruktade för att all el skulle gå eftersom sladdarna egentligen inte var vatten skyddade och man hade inte längre någonstans att sitta. Det blev trångt men ändå rätt mysigt. Men efter ett tag blev det rätt jobbigt att stå och stampa i tunna stora kläder. Mr Lääckert hade tröttnat vid 6 tiden och fixat skjuts därifrån ch jag och Phille fick hänga på in till stan. Där regnade det inte mindre men man var iaf ifrån skogen kladdiga mark. Efter att ha träffat henke en sväng så bästemde vi oss för att dra vidare i stället för att leta efterfest. Inte för att vi var trötta utan för att jag var blöt långt upp till knäna. Kände inte direkt för att skita ner hemma hos nån eller springa runt i hotpants bara för att fortsätta dricka.

Ca 12 :00 var Nicole,Philip och jag hemma i Jämshög igen och det första vi gjorde efter att kommit hem var att gå och lägga oss för att vila. efter att vi båda hade varit uppe i ca 28 timmar i sträck. Hela lördagen segades bort i soffan samtidigt som jag messbombade en snygging. Decka fett tidigt. Råkade se att jag hamnat på bild igår morse, ser för jävlig ut men va fan jag hade iaf as kul! Mer stamp åt folket!

Inga kommentarer: