torsdag 18 september 2008

Jag fick godkänt!

Skrev precis färdigt min artikel om Tunagården till skoltidningen/ Samhälle A. Från tankekarta till godkänt färdigt exemplar på ca 4 ½ timme. det är nog det snabbaste jag jobbat någonsin!

Har precis klistrat igen mitt livsviktiga brev jag snacka om för någon dag sedan. i dag åker det i brevlådan!

Snacka om knasigt, jag har läst igenom hela BLT på nätet för nån dag sen för att läsa lite mer ingående om var man väder sig om studiebesök..hitta inget så jag mejlar nån shome. I dag står det på samma sida jag varit inne på flera gånger: VÄLKOMMEN PÅ STUDIEBESÖK ring eller e posta Roland.. whaat? kan svära på att den inte var där igår..i vilket fall nu är det skickat rätt iaf sen e det upp till han om han svarar eller ja måste telefon terra oxå.

Nej nu var det dags att gå och hämta Nicole på dagis för att sedan gå hem och laga lite mat, e dö hungrig igen. Och framför allt gå till brevlådan och posta....

Inga kommentarer: