tisdag 30 september 2008

Här ser ni en som kommer va svullen i morgon haha

why? Jo kaaanske för att jag lyckades med uppkörningen och körkortet kommer snart i mina ägor! Så det har firats hejvilt med tårta och ska bli mcdonald´s i kväll igen eftersom Trafik teamet har presentkort där för alla som har lyckats med uppkörningen! Tror fortfarande inte det är sant och kommer nog inte fatta det på riktigt förrän jag har körkortet i handen och det kommer i värsta fall bli nästa vecka....gud jag kan inte beskriva me ord hur glad jag är!! Och kan nog inte me ord beskriva hur ont i magen jag kommer ha i morgon efter att ha krängt en massa sötsaker och fet mat och kanske fira me nåt glas....men men det bantar vi bort senare hehe...Tackar alla för erat stöd, det gjorde mycket att ni trodde på mig som mest när jag själv inte gjorde det, ni fick mig att inse att även jag är en söt liten varelse,att även jag är värd något, att även jag kan köra bil!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis !!!