måndag 29 september 2008

Insparks festen - inte min kväll

I fredags var den efter längtade insparken. Jag och philip fick åka i Jhims nya bil till Bromölla, va så nice när den fräste i väg. Förfest hos Becca, as kul. Dennis stylelade Becca o Marina så de blev sjukt snygga, den grabben har talang. Sen höll han på att fylla mig under bordet. Eller om det var jag själv som lyckades med det..haha. Drack 2 smirnoff Ice, halv liter vin, några klunkar grogg och 2 tequila. Så man var helt lost när vi kom fram till Harry´s i karlshamn. Det var buffé, Dennis lastade upp till mig men det slutade me att vi bara fick i oss nåt ynket kycklingspett. De hade underhålling av olika slag som var rätt kul och jag trivdes med mitt umgänge. Men var lite besviken på läget..vem fan ska man våga ragga på? hmm för att tänka ordentligt köpte jag 1 eller kanske 3 white russian. När dansgolvet öppna så for vi in som skott för att ha kul och kul hade vi en stund, sen hände det en massa grejer man inte hade väntat sig. De ragg jag hade hittat blev inte så lyckade. Den ena var från skolan så jag vågade inte va för intim me honom eftersom alla viste vem han var och den andra var nåt drägg som klängde på alla tjejerna men vi hade kul iaf men det fanns vissa som inte uppskattade vår intimitet. Efter det gick allting bara upp och ner men mest utför. Allt som inte får hända på mina få utekvällar drabbade mig. Jag är fett besviken på det som skulle bli min kväll men så tacksam för de folk som såg hur dåligt jag mådde och tröstade mig (tack kalle & philp bland annat. ) Kvällen slutade på internatet i Jämshög...... : '(

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för en underbart rolig kväll :D