tisdag 23 september 2008

Brum brum säger bilen

eller ja kanske inte när ja kör. Övningkörde igår när vi hade kommit hem och det gick rätt bra. Tog ett djävt beslut och körde till Karlshamn. en stad jag bara varit i max 2 gånger för 3 år sen. Och stadskörning i sig har jag bara gjort i Hässleholm. Tyckte inte jag var helt värdelös men inte helt nöjd med körningen heller. Men har mycket bättre teknik nu än sist jag körde. Önskar jag kunde träna mycket mer för man börjar bli lagom nervös nu. Om exakt en vecka kör jag upp igen! Känner mycket mer press på sig denna gången..eller e det bara inbilling. Vet bara en me körkort som kan tänka sig att va lite olivlig o övningsköra me mig men han har fullt upp o ragga på sin nya favotjej just nu så då ser det antagligen inte så snyggt ut om han åker runt med sitt ex. Så ja får helt enkelt hoppas på tur och att nån kunskap och lärdom har fastnat i huvudet tills uppkörningen.

Inga kommentarer: