lördag 26 maj 2012

"Saknar dig alltid"

Det gick fort, jag vet, men när känslor styr har man inte så mycket att säga till om. Jag blottade mig, alla hemligheter, alla skavanker och förvirrade hormoner. Det var tydligen inget som skrämde dig och jag blev trygg. Timmar, dagar, ja till och med månader har gått och först denna helgen är det (kanske) första gången vi är ifrån varandra i mer än 20 timmar. Det sista jag såg av dig, var de läppar som sträckte sig efter en kyss av farväl. Flera timmar sen, börjar redan sakna. Du har gjort min förvirrade, stressade och onyttiga vardag till ett harmoniskt äventyr som är fyllt med glädje, trygghet, lärdom, en hel del Cantaloupe och massa andra smaskiga nyttigheter. Minns det som igår, hur du bjöd mig på Amazongryta på "vår andra dejt." Smaken var för otrolig för att vara sann, precis som du. Vad jag vill ha sagt med det är - Tack, tack för att du kom in i mitt liv och när det gäller dig och oss, så tror jag på ödet då du bott tre hus bort under hela tiden jag bott i Värmland, men aldrig sett dig, förrän den dagen då tiden var mogen och nu är du min.
Åh du, tack för ditt sms med bland annat meningen "saknar dig alltid". Glöm nu inte att dansa för mig också ute på Love Forest. Puss min Pär

Inga kommentarer: