fredag 4 maj 2012

Fröken med detaljerna

Japp, det är jag det. Minns inte om jag alltid varit sån, men framför allt de senaste månaderna sen min 25 års dag har man sällan sett mig utan en gräddvit tygblomma i håret. Den har blivit lite av mitt signum i stan, på jobbet, på bild. Den var jag. Jag låna ut den till Nicole i tisdags, hon glömde den på Mcdonald´s. Jag svalde hårt och blev varken arg eller ledsen, kände mig mest bara naken. Detalj, vad ska jag nu ha. Jag tänkte. Sommar, brun hud och starka färger. Japp så får det bli. Jag skaffade en turkosfärgad ring med matchande nagellack, nu är det bara solbränd hud som saknas. Dock är detta ett kännetecken jag inte kan ha på jobbet tyvärr då nagellack och ringar inte är lika tillåtna som hårprydnader...synd, men vackert (om man gillar starka färger vill säga)

1 kommentar:

Nick sa...

Nice!
Snygg färg :)