lördag 6 juni 2009

Vakna upp till den ljuva stämman av Björn Dixgård och Gustav Norén

Im in love with music....Känns som det kommer bli en vacker dag i dag. Det är nationaldagen och jag och Coffe har siktat in oss på Ekohallen/kstad i dag och vem vet vi kanske hinner med lite firande också. Solen är visserligen borta men jag är lika glad för det. Mando diao får mig att studsa runt av glädje och Nicole dansar lite med rumpan till musiken. Det tog mindre än en dag så var de i topp på toppartisterlistan på Lastfm.se, de är redan spelade mer än 100 gånger och Long before rock´nroll är veckans låt! Ska nog bränna en skiva med dom till den låååååååånga resan nästa vecka. Hoppas Coffe står ut med det ;-) Men nu ska jag faktiskt blanda listan igen så jag inte blir föör glad och flamsig som man kan bli av indiemusik. Tralalalal la...Music makes me happy....

Inga kommentarer: