onsdag 24 juni 2009

stackars nicole

kommer hem här, helt trött och grinig och vill bara gå och lägga sig och sova. men nej det går ju inte att sova med en mamma som sitter vid datorn och kollar på nostalgi. Är nästan så jag blir lite tårögd. Jag sitter just nu och tittar på Jerry Williams på Youtube. Och varför gör jag det. Jo, för det var den första artist jag hörde som barn och var den första artist som blev min idol redan som två åring men ju äldre jag blev som barn desto mer pinsamt blev det eftersom det inte var någon annan i min åldersgrupp som gillade sån musik så det var bara att börja lyssna på Backstreet boys och Spice girls som resten av folket. Men nu som vuxen får jag lyssna på vad tusan jag vill och då lyssnar jag ju självklart på Jerry igen. Fst nu får jag ta en paus för Nicole har redan lagt sig i min säng och väntar på mig. Fattar inte att hon vill sova igen. Vi gick och la oss 21:00 igår och sov till 07:40! Men ja mysigt kommer det bli.

Inga kommentarer: