tisdag 23 juni 2009

Tröttheten börjar smyga sig på...

Ja sakta men säkert börjar man känna att kroppen inte vill vara vaken så länge till. Men vilken tur för mig då att Nicole ska sova efter lunch. Jag sitter fortfarande och letar jobb in i det sista på datorn men hittar inget. Jag börjar redan bli rastlös, vill inte ha ett fattigt sommarlov, med typ nada sysselsättning och noll inkomst. Ja får la helt enkelt inse att i år är verkligen inte mitt år! Gäääsp*Men hädan efter får ja fan bara va uppe sent på vinternätter för då missar du ju inte så mycket när du blir sömnig på den kalla morgonen. Självklart ska det vara hur mycket sol som helst och hur mycket som helst att göra...typ tvätta vid 3. Japp, lika bra att släpa sig i väg och hämta Nicole så vi får sova. Hon somnade vid 22:00 i säng men ändå gick hon upp 05:15 som ingenting, så hon lär ju med vara trött nu. Hoppas jag ^^

Inga kommentarer: