tisdag 23 juni 2009

Alla vägar leder hem..


Mcdonald´s i Falköping.

ja iaf om man får tro E4:an. Lämnade Åmål 9:27 och 16:45 hade jag nått Willy´s i Olofström. Kändes tråkigt att åka för vi hade verkligen jätte mysigt där uppe. Och hade gärna tagit Coffe med mig hem. ensamt här hemma ju. Hans familj e guld värd och jag är jätte tacksam för att han ville att vi skulle åka upp där så jag fick lära känna dom. Dit vill vi igen ;) Visst det tog en massa timmars bilfärd för att komma dit men det var det värt.





Men det var rätt trevigt att komma hem också. Vi damp in på dagiset och hade jätte mysigt med de andra barnen och föräldrarna och fick en massa trevlig och välkomnande info inför avdelningsbytet som sker snart. Perfekt grillväder. Väl hemma stökade vi till det lite extra innan jag kastade henne i säng och mig själv framför tven för att slumra....som ni kanske märker gick inte det så bra....gått in i lite sommarvanor....awake all night long och nördat mig vid datorn. tror det blir fint väder i dag även om det är lite kallt nu....

Inga kommentarer: