söndag 7 juni 2009

Börja dagen med lite politik, musik och memospel

Trots att klockan snart är tolv och man har känslan av att man inte har gjort någonting, så är jag ganska nöjd med det lilla jag gjort. Börja dagen med att upptäcka att min dotter hade tagit sovmorgon till halv 10. Vi gjorde fina mackor och avnjöt den samtidigt som jag satt och kollade över politikernas tragg en sista gång, för att se om jag ändrat min åsikt. Ska ju går och rösta i eftermiddag och vill vara väl förberedd. Mando diao abstinensen gjorde man tjatade ut dom i en timme på hög volym. Jag byte musik bara för Coffe inte skulle kunna bli knäpp på mig. Efter all politik koll så spelade jag och Nicole hennes nya MEMO spel jag köpte till henne igår på Eko. Hon vann hederligt 3 av 5 gånger. de andra två gångerna fuska hon. Hon är nog tusan en dålig förlorare redan, haha*

Inga kommentarer: