lördag 20 juni 2009

Ett sista inlägg innan resan

Ja det är säkert. Jag har ju skrivit varannan dag sen jag kom hit, men på måndag har inte jag tid att skriva. Varför? Jo, ja ska ju hem. Eller ja, jag och Nicole ska hem. Coffe stannar. Han ska på Metaltown (rock festival i Göteborg) nästa helg. Så ekonomiskt sätt så tjänar han på att stanna och jag och nicole hade gärna stannat ett tag till men vi måste hem till dagis och räkningar. Som nämt tidigare ska jag försöka nå Olofström vid 17 tiden på måndag för att vara med på grillfesten men vi får se, får ju börja med ett stegh i taget och första steget är att...kolla bilen kanske? Ja som sagt nästa gång jag skriverär jag 50 mil härifrån. See ya and wish me luck ;)




På kvällen var det Tacokväll hos grannarna. Så 3 dagar i rad i deras hus. Det huset man visste alltid bjöd på trevlig stäming, bra musik och massa skratt.Trevliga typer det där. Vi hade jätte kul och enligt Nicole bor dom i kalashuset.

Inga kommentarer: