onsdag 24 juni 2009

stackars Nicole

hon har det inte lätt. Stackars Nicole som har en mamma som hela tiden tänker på att hon inte är någon Beach 09 längre. Blek och ett stort ärr på magen får mig inte direkt att känna mig snygg men vi behövde verkligen svalka av oss. så jag tvingade stackars nicole att åka och bada. Men sen var det stackars nicole när mamma ville åka hem,så kul hade hon. Tack vare min granne Tess slapp vi åka hela vägen till havet. Det visade sig att man bara behövde åka 3 km ut i skogen så kom man till Olofströms camping och badplats. Stackars Nicole, vi har bott här i ett år och aldrig varit där. Visserligen fick hon bada en massa vid havet förra året, men det här stället var ju underbart. där fanns en stor camping, resturang och kiosk och en helt underbart stort område att ha sin plats på. Vattnet var 20 grader och jag var en mes, medan Nicole nästan sprang rakt ut direkt tog det nog en timme innan jag var blöt upp till magen. vi hade bullar och vatten med som vi satt och knaprade på lite då och då mellan badturerna. till nästa gång har jag lovat att jag ska köpa hink och spade. hoppas vädret håller i sig och att man får med sig någon till nästa gång. för nog för att det är kul att vara vid stranden med Nicole, men det är alltid kul att vara fler.

Inga kommentarer: