torsdag 18 juni 2009

Dagen innan midsommar




I dag har vädret varit helt konstigt och det har varit kaos nere på stan. Jag har slösat en massa massa pengar på att vara fin i morgon. Lyckades också fördärva håret en aning genom att klippa bort lite mer än det var tänkt, men ja det växer väl ut nån gång. Känns som man går och väntar på julafton. en varm sådan. Kjell åke har gjort hemmagjorda köttbullar till i morgon och grannen är på besök och de sitter och lyssnar på rocka billy musik. Nicole ville inte somna på nästan en timme hon va så ivrig för att komma på kalas. I dag åt hon fyra portioner och det har ju inte hänt på veckor, kan det bero på att det var för att det bjöds på fisk? Nu kom precis Helena hem efter flera dagar jobb så nu är hon ledig hela midsommar. Mamma och pappa är knappt 15 mil härifrån. De ska fira midsommar på Tjörn. En mamma från blekinge ringde i dag och påminde mig om grillfesten som ska vara på måndag kväll. det är avsluting för 3 åringarna innan de byter avdelning i höst så hon skulle köpa en present och undra om jag ville vara med. Klart jag ville! Hoppas det blir vackert väder i morgon. Nej nu ska jag gå och säga hej till Helena och sen ska jag krama på Coffe. Puss på er och hoppas ni får en underbar midsommar allihopa för det ska fanimej jag ha!!

Inga kommentarer: