fredag 26 juni 2009

Fattig arbetslös student rik igen!

Nej, det är inte så bra som att jag fått nått jobb, bara bostads bidrag och hjälp hemifrån för att klara mig. Jag slösade ju mer än nödvändigt i Åmål men nu är jag på banan igen. Har till och med pengar på sparkontot. Jag ska snart försöka göra mig av med klänningen jag hitta där uppe och sen ska jag anmäla mig till barnloppisen på Kristianstad dagarna. Blir jag av med klänningen har jag verkligen råd att gå på tivoli rock, någon som vill göra mig sällskap?
Mitt drömjobb som jag sökte har ja fått ge upp nu. Det blir nog inte ens att de skickar ett nej...Jag är fortfarande sugen på att jobba. Tyvärr har jag inte ens hunnit komma till min sysselsättning i sommar, den möjlighet jag fick i maj. Tiden rinner i väg och jag blir knäpp på mig själv som känner att jag gör mycket men ändå inget alls. Ja som säkert de flesta vet som känner mig så är jag ju en knasboll, men nu mera en rik knasboll ;)

Inga kommentarer: