tisdag 16 juni 2009

Promenerat till centrum med Coffes mamma Helena

Ja nån nytta har jag faktiskt gjort i dag, även om man bara gick in till stan tryckte i sig en bakelse och sen gick hem igen så var jag i alla fall ute och rörde på mig.I dag har varit en konstig dag men vädret har iaf varit fint. Varmt ute än trots att klockan snart är 18:00, Nicole har krånglat som en äkta 3 åring hela dan och syskonen Halvorsen sitter där nere och har typ allsång eller nåt, låter mysigt i alla fall. Själv vet jag inte vad jag ska hitta på. Joina dom eller sitta och glo på tjejtv här uppe eller kanske springa emellan?...hm* Tänk om nån timme har vi varit här uppe i exakt en vecka....Nice ;) I kväll vill jag hitta på nått kul, nåt riktigt kul...men vad? Nej nu ska jag gå och slåss med nicole igen ><
På kvällen gick jag och Coffe ut och åt på restaurang Hörnan i Åmål. Dyrt, men fruktansvärt mysigt ;)

Inga kommentarer: