måndag 8 juni 2009

Min allra första roadtrip

I morgon bitti bär det av. Coffe, Nicole och jag sätter oss i min bil. Jag kör. Jag kör så mycket jag orkar, vi har ett mål och fram kommer vi. Vi ska till Åmål. Det är nästan 50 mil här ifrån. Det längsta jag har kört hittills är 20 mil, så det här blir lite annorlunda. Nu blir det nästan 100 mil på bara några dagar....shit fatta va långt det är!
Känns som jag har packat alldeles för mycket och alldeles för lite på samma gång. Ja det märker ja ju när jag väl är där, men ändå. Ska bli kul att träffa Helena och Linnea igen och sen resten av släkten. Och enligt Coffe lär det ju bli en del folk med tanke på att det är Linneas student. Grattis i förskott Linnea, vi ses i morgon ;-) Nej nu ska vi chilla lite innan vi hoppar i säng inför den långa körningen jag ska göra. Blir borta till på söndag och då ska man ju försöka ta sig ner igen...Wish me luck!

Inga kommentarer: