lördag 28 februari 2009

värsta dan ever!

Fy fan den här dagen har varit en plåga. kortfattat: Varit övertrött, kännt mig fundersam, inte fått så mycket gjort, druckit världens äckligste pepsi, hållt på att stöta på båda mina ex där man minst anade att de skulle vara vid de olika tidpunkterna, fått svullen mage av vindruvor, sårat , förvirrat mig själv, hatat mig själv, laddat ner en massa musik och bara varit ensam sen 12.05. Jag har sagt sen 15:30 att jag skulle lägga mig tidigt men här sitter jag än och är så förvirrad att jag inte vet var jag ska ta vägen...Jag är så pinsam ibland att jag bara vill krypa upp i soffan i någon typ av fosterställning och gömma mig för evigt, men alla vet vi hur orimligt det är.
"det är självklart man är glad om man är lycklig men inte alltid lika självklart du är lycklig för att du är glad"

Inga kommentarer: