söndag 15 februari 2009

Helgen är snart slut

Denna helgen har varit väldigt speciell.
I fredags satt man och gnällde i sin ensamhet. hade fullt upp me att ta hand om Nicole som var sjuk och sov ensam. passade på att läsa bok och sträcka ut mig i min stora säng.

I går på alla hjärtans dag började vi dan me att bråka pga att nåt jag hade förträngt nåt jag skäms fruktansvärt mycket för. Sen gick jag på fotopromenad medan nicole sov i vagnen. Jag passa på att rensa tankarna och fota motiv i sepia effekt. Väl hemma tog jag tag i den extremat stora diskhögen för att sedan åka till olofström och handla lite middag. Nicole och jag var inte överens nånstans. Sen kom Coffe och vår alla hjärtans dag kväll blev rätt bra med god middag, soffmys och dålig tv. Nicole har blivit så pass mycket bättre att hon inte sover hela natten i min säng.


I dag söndag vaknade jag av massa ljud från datorn. Nicole hade satt sig här och tryckt igång internet. längre än så kom hon inte. Jag va rätt arg för att behöva börja dan som arg eftersom jag sagt till henne att ge fan i min dator. Men men när hon fick titta på sina telitubbies så gick jag och la mig igen hos Coffe. Vi mös en stund. Han börja gnälla om att han kände sig dåsig. jag trodde bara han drabbats av killförkylning. Men när vi tog tempen visade den mer än 38 grader och hela han är skållhet trots att han fryser. Stackaren. Nicole börar bli sömnig så nu ska jag gå och sympatisova med mina sjuklingar. Sicken timing att de är sjuka i dag, dan innan vi ska åka till tyringe. Ja ja få ta och gosa extra mycket med mig och hoppas på att de inte smittas.

Inga kommentarer: