fredag 13 februari 2009

Sockerabstinens

kanske lite pms också? För fy fan va aggresiv jag är i dag. Jag är trött och känner bara på att slå nån som går emot mig. men som tur va ligger det inte i min natur att hoppa på folk. I dag skulle varit den stora städdagen medan nicole var på dagis men så blir det inte nu. efter en massa spring i natt för att få henne att komma till ro är man rätt trött och orken e bortblåst. Sen i onsdags har jag typ försökt bli frisk från mina magproblem. det visade sig va värre än jag trodde så för att underlättat för magen har jag inte ätit en massa chips och annat som min mage inte tål.. nästan inget socker alls. vilket har resluterat i en smal mage som med lite träning tillomed kan bli snygg men tyvärr har biverkningen blivit extremt sockersug vilket leder till att jag inte är så lätt att tas med. Så jag ber om ursäkt Coffe för att jag gnällt på dig men jag mår inte så bra och då blir allt omständigt. Men ja ska försöka åtgärda mitt sockersug på nåt sätt nu sen ska jag gå och sympatisova me Nicole.

Inga kommentarer: